Subject: Piiri kindlakstegemise ning piiride ja piiripunktide kättenäitamise kutse; Anija vald, Salumetsa küla
From: [email-masked]
To: Maantee <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 14:24:54 +0200

Tere

Teostan Harju maakonnas Anija vallas Salumetsa külas paikneva Ennemuiste 
14001:001:0214 katastriüksuse jagamist.

Jagatav katastriüksus piirneb 12 Kose-Jägala tee katastriüksusega 
14002:001:0081
Vastavalt katastriüksuse moodustamise korrale kutsub maamõõtja piiri 
maastikul kättenäitamisele kõik puudutatud katastriüksuste omanikud.
Saadan piiri kindlakstegemise ning piiride ja piiripunktide 
kättenäitamise kutse.
Kirjale on lisatud riigiteega ühise piirilõigu piiripunktide 
koordinaadid tekstifailina.

Lugupidamisega
Enn Kaaret
maamõõtja
5149611
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.